Idol-juryn

Sitter och kollar på idol och jämför den nya juryn med den gammla.  Jag kan inte säga annat än att jag gillar den nya. Självklart saknar man Kishti Tomitas ansikte och hennes klipska kommentarer, men dessa tre  känns mer proffisionella och har större meriter. Dem har alla  jobbat med stora stjärnor som J.Lo, Maddona, Britney Spears, Janet Jacksson, Celine Dion och många fler. Den nya juryn består av Laila Bagge, Anders Bagge och Andreas Carlsson, tre rätt sköna människor i mina ögon, dem är inte bara riktigt erfarna, man får också till ett garv då och då. Självklart har ingen av dem fått mig att dö av garv så som K.Tomita kunde, därför hade juryn varit perfekt med henne bredvid dessa tre nya, klockrent med andra ord. Jag brukar inte tycka om förändringar, men här har jag bestämt mig.
 


                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0