Ingenting

Sitter här med mina sexiga brillor, som jag endast bär vid datorn eller vid TV-tittande. Borde bära dem oftare, men det är inte särsklit relevant för mig. Hur som helst så satt jag och trodde jag för en stund att dem hade förlorat sin styrka, för att sedan insé att jag glömt att rengöra dem. Satt en bra stund och funderade över om vindrutertorkare hade varit en idé på dem, men vid närmare eftertanke så hade det gett mig större anledning att inte visa mig i dem in public. Är ledig hela vecka pga studiedagar som blandas med projektdagar som man får tillbringa hemma, vilket innebär ledighet med tanke på att mitt projektarbete som jag håller på med tillsammans med S och A inte är långt ifrån färdigt. Grunden är i alla fall klar och det är bara lite jobb kvar som vi inte kan ta tag i förrän vi har en del material färdigt. Om mindre än nio måndader tar jag studenten, två år senare än jag borde iofs, men desto större anledning att fira mer än andra. Har beställt alla prylar som skall inskaffas till den stora dagen. Känns bra. Tandläkarbesök imorgon. Antar att man får passa på nu fram tills man är 21 och blir illa tvungen att betala för sin tandvård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0