Slappt.

Helgen har varit hyfsat händelserik. I fredags gick jag ut med samtliga polare och hade det allmänt trevligt. var ledig från skolan så jag sov ut det jag behövde under dagen. Kvällen började med lottskrapning hos syskonen Bahaddin med deras respektive inkluderat. Drack några cider under vinstdragningarna och avlägsnade mig tillsammans med Jennifer, Shvan och Alexandra vid tio tiden för att dra vidare in mot stan och möta resten av folket. På bussen blev Shvan våldtagen av en punkare, då denne missförstod Shvans ursprung. Shvan var traumatiserad en stund men blev snabbt botad då han kände sig tvungen att försvara den mobbning jag, Jennifer och Alexandras använde gentemot honom efter det inträffade. efter bussen bytte vi till tåg där vi träffade hälften av dem andra, och efter tåget tog vi spårvagnen till Chez Amis. Hade riktigt roligt där med alla hela kvällen. Fick gå hem från Mölndals Centrum bara. Ingen hit. Dagen efter jobbade jag. Tråkigt. Tråkigt. Tråkigt. Men eftersom tiden gick ganska fort så var jag på topp humör när jag slutade, skulle då få ett kärt återséende av Malin som jag inte sett på två månader. Hon är i Göteborg igen och jag hade verkligen saknat henne. Vill bara inte att hon söker jobb i Gävle så hon flyttar dit på heltid nu. Två månader räckte. Därför tycker jag att hon kan ta med sig sin kille Jim ner hit och stadga sig här i GBG. Idag jobbade jag också, och det finns inga kommentarer för det. Spyr rätt ut. Orkar inte. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Alina

Ta chansen och gissa bilden vetja! :)

2008-09-29 @ 00:02:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0